08 april 2009

where is my fucking game? stupid boy...

Idag har jag suttit mestadels hemma, sovit. Tagit igen all sömn och energi som jag tappat efter att ha jobbat så galet mycket. Vart lite sur att min faktura aldrig dök upp. Hade suttit och bokstavligt talat väntat tills brevmannen skulle komma hit med min post, så att jag äntligen kunde gå hämta mitt jävla spel. Jag gick tillochmed en runda i centrum för att handla käk, tänkte då att då kanske han kommer förbi när jag är borta, men det gjorde han inte. Jag lagade lunch, tittde på teve. Sen vart klockan halv fem, och ingen post hade kommit fortfarande. Kunde likagärna ge upp hoppet nu. Den lär väl komma imorgon, typiskt då när jag jobbar hela veckan ut. Kommer aldrig hinna att sitta och njuta av det nu. So i was kinda bummed after that.
Men sen ryckte Neggi tag i mig så vi gick ut till Roma för att käka lite pizza, vi drog med Karro och Ella också. Vart lite cider och vin, massa mys. Sen började jag må illa av den brända lukten och tanken av att jag käkat pizza. Pizza är egentligen inte så jävla gott. Och så ger den mig tydligen hicka, jag sitter just nu och hickar också. Det gör jävligt ont. Och jag måste ju skylla på pizzan, för pizza är ju.... äckligt : )
Nästan hela Roma-kvällen gick ut på att vi snackade massa skit och härmade "Let's Get Some Shoes"-videon. Jag dog nästan. Nu hittade vi ännu ett internt skämt. Aaah, det blir för MUCKÖÖH!!
Ah well, i'm out. Ska nog sitta här ett tag och snacka lite med folk sen blir det läggdags och en ny dag för jobbet.
Toodles.

0 kommentarer: