28 maj 2009

Dålig dag

Vaknade upp vid nio-tiden. Käkade lite frulle, sen gick jag och la mig vid soffan, fram tills klockan tickade till 12:17, då steg jag upp. Passet började 14:oo idag. Vissa skulle säkert säga "fan vilket soft pass", men egentligen så sitter man bara och väntar tills det är dags, och så brukar man oftast sega till eftersom man vet att man måste förr eller senare gå ut.
Det hade spöregnat en aning imorse, så var inte direkt hajpad på att sticka ut, för då visste jag att jag skulle bli varm med tanke på all denna ånga som var påväg att fara upp, just när jag går ut.
Jag har haft bättre dagar på jobbet. Trodde att denna dag skulle vara en bra dag, att tiden skulle gå snabbt, men det gjorde den verkligen inte. Sen fick man lite besked som var inte sådär jätteroligt. Känner inte för att skriva det här men, folk lär väl få reda på förr eller senare. Känns lite surt och deppigt, men det är bara att suga upp och gå vidare.
Kl 20:22 gick sista kunden från varuhuset, vilket vi i kassan blev lite irriterade för, vi ville ju också dra hem. Det gjorde mig bara ännu mer stressad för jag var ju tvungen att hinna iväg till konsum och handla mat och de hade bara öppet i 40 minuter. Men som tur var så hann man, Indre är räddaren i nöden. Så nu har jag käkat och ska bege mig till säng strax. Ska upp och vara på jobbet halv nio, och slutar halv nio. Tolvtimmarspass, ser jävligt fram emot det! :/
Nu ska jag sova... typ ;D Why does this keep happening to me? What's wrong with me?'