19 maj 2009

I'm back?

Sämsta callback ever. Måste verkligen skärpa till mig nu. Motivationen har nu varit borta i över en månad, helt oacceptabelt. Men nu jävlar ska det komma tillbaka. Jag har ju gjort en massa saker nu när jag har varit borta härifrån. Här skriver Mattsson till mig på msn som klagar över att jag aldrig skriver här, men damnit, nu ska du fan få något att läsa om xD Det här är till dig Mattsson!
-
Idag har dock inte hänt så mycket, har varit ledig så har tvättat alla mina arbetskläder och bara slappat. Efter det gick jag ut till centrum och handlade två toppar och en hoodie. I need to spoile myself sometimes, and lately i've been bad at it. Hursomhelst efter det så drog jag till Hemköp och handlade lunchmat. Det vart Potatisgratäng med sprödbakad torskfilé, btw som är bara ett finare ord för fiskpinnar. Men Hemköp säljer en potatisgratäng som är så jävla god, badar i vitlökssmak. Älskar det!!! Mmmm.... me wanna eat now. Men ska spara till middag!
Som ni kanske nu inte vet, så åkte min mor till Thailand förra veckan (11 maj) för att hälsa på släktingar etc etc. Vilket betyder att jag har hela lägenheten för mig själv, i fyra veckor! Att sova själv var väl nog lite svårt, de första dagarna, men det är hur skönt som helst att ha lägenheten för sig själv måste jag säga.
Hade förra helgen lite folk över då vart det dryck, mat och Guitar Hero. Hur jävla kul som helst, vill tacka dem som kunde komma ^^
Hade i torsdags handlar Guitar Hero 4 så har på sista tiden suttit fastklistrad vid TV-skärmen och fokuserat mig, och det går ganska bra faktiskt ^^
Det här var ju väldigt lite om min månad, men det är nog bara för att jag inte kommer på vad mer jag vill ha inskriver i denna blogg, eler så kanske det beror på att jag måste äta middag typ.. snart.
Imorgon måste jag upp tidigt, även om man är ledig, nä för då har man personalmöte och måste vara på plats vid 08:30 Usch! Lär nog däcka när jag kommer hem igen. Hoppas bara det är värt att vakna tidigt för, och inte för att de måste berätta att vi kommer bli sparkade xD god hope not. Har redan tillräckligt med bekymmer som det är.
<3

0 kommentarer: