27 maj 2009

Min onsdag

Hej alla läsare!
Sitter här vid datorn och testar min Laptopkylare som jag har köpt idag. Den funkar helt utmärkt. Den gör vad den ska göra ^^ Kyler ner min dator. Av dagen som har gått så har jag varit i Solna och i stan med syrran. Skulle möta upp henne vid Solna centrum vid tio-tiden men gissa vem som råkade försova sig?! Jag, helt sjukt. Var så längesen jag gjorde det. Men aja, en timme mer eller mindra spelade ingen roll, sålänge hon hade tid för att plugga senare. Möttes kl elva vid Solna centrum och promenerade till polisen, där vi också träffade på min chef Cinthya, gud vad liten hon såg ut. I miss her ^^ Hon kommer tillbaka i Augusti.
-
-
-
Hursomhelst, ni som undrar varför jag skulle till polisen med syster var för att vi båda skulle ansöka om nya id-kort. Var då meningen att vi skulle ha gjort det förra veckan, och det gjorde vi. Men vid kl 15:o7 stängde de dörren mitt i fejan på oss. De hade bara halvdag då och stängde kl 15:oo så vart lite sura för det. Men idag så var det öppet iallafall. Allt gick som det gick, blev tillomed nöjd med mitt foto som togs på plats, inte ofta man brukar bli nöjd ^^ Men signaturen var en annan femma. Måste träna mer på min handstil. Påväg ner mot stationen igen så hör jag inget mer än min syster som går och gnäller om hur "fubar" hon blev på sitt foto, kan tyvärr inte hålla med henne, för tyckte hon såg underbart gullig ut med sina ploppade ögon :D
Vi tog tuben till Hötorget och gick till Webhallen för att hämta min bebis ^^ kartongen var otroligt stor, och pga det så orkade jag inte gå runt allt för länge i stan, så vi gick endast till Stadium och gick sedan och åt vid Åhlens Restaurangen som låg där uppe. Hade aldrig ätit där tidigare med det var en trevlig upplevelse, var en rätt så lugn och avslappnande miljö att äta på, dock innan man äter, dvs, beställningen så är det alltid jobbigt. Man vet aldrig vad man vill ha, vart kön börjar, var man ska ta vatten, sallad osv. Och så är det ju självklart i nästan de flesta "food courts" och sånt vill man ju helst slippa, men det känns bättre när man har maten framför sig. Suktade efter deras tacos-buffé till att börja med, men efter massa om och med blev det tillslut en bakad potatis med skagenröra. Mumsigt värre ;D Sen så fick man som min syrra kallar det för "matkoma" xD.
Sen rörde vi oss hemåt, nu är jag här och rippar massa musik, tänder ljus och myser vid datorn. En härlig ledig onsdag-dag.
-
Vad har du gjort idag? : )
-

0 kommentarer: