25 december 2009

Fredag

Börjar tolv, men kommer till jobbet vid elva för att julhandla lite. Det är väl lite skönt att ha tid för att småhandla lite. Satt vid busstationen och väntade på bussen där sammanlagt 4 pers skulle stiga på. Allt är ju stängt vid denna dag.. allt förutom vi och Coop :/ Då tänker man ju fan vilka människor ska komma till en butik och storhandla så här dags? Alla är väl bakis eller matkoma från gårdagens julfirande.... but i was WRONG!!! Kaos kaos kaos, fick tillom komma in vid 11:20 och börja jobba direkt eftersom det var så kaosigt med kö. Så där sprack min julhandel. Men lyckades ändå få lite tid att handla efteråt då jag fick sluta en halvtimme tidigare. Så nu är det bara... en eller två prylar kvar att handla imorgon!
.
Stressar sig hemåt för att hinna fixa sig till peymans fest, tråkigt nog så hade Lisa och Anders gått hem sisådär 10 min innan jag kom hem. Fucking typiskt. Men ja, vad gör man, får ju träffa min kära syster på måndag! Då var jag hemma, fixa o donade mig, och sen så fick jag äntligen träffa min kära Neggi! :D Fast kändes som att det var en vecka sist vi sågs. Titta, det har ju aldrig känts som att vi har varit hundratals mil ifrån varandra. Vi får tacka internet för det ;D
Och vi får tacka kära peyman för festen!!! Synd bara att jag jobbar så tidigt dagen efter.. Men det är ju inte som att du bor hundratals mil ifrån mig ;) <3
Nä, nu blir det S&S = sune och sovdags!
Natti!

0 kommentarer: