26 december 2009

Lördag

Vaknar kl fem, för ja. Då var det dags för mig att gå upp och jobba! Började 0745.. och har slutat nu. Är hemskt trött på alla, som Chumu brukar uttala dem för, DJUR! dvs kunderna. Han berättade en kul historia när vi sålde dessa 99:- dammsugarna, då några arbetskamrater släpte fram tre pallar med dem, hur kunderna bara rev sönder bort plasten från pallen bara för att kunna få tag på dessa dammsugaren först. ANIMALS!
Men kul ändå att man har så mycket folk. Och att man idag har sålt 10 G+. Men det har börjat kännas av mer och mer nu... vid nacken. Jag orkar inte gå runt och må så jävla dåligt. Snälla, säg inte att det har blivit muskelinflammation. Men har bestämt mig om att om det inte blir bättre förrens på tisdag, då jävlar blir det vårdcentralen. Nåt som jag helst vill slippa.
Nu har jag också handlat klart alla jävla julklappisch, så nu ska jag bara vara hemma och koncentrera på att bli bättre vid nacken och axelområdet. Hörde att brudarna kanske skulle träffas, men struntar nog i det. Om det nu ens blev nåt då Carro tvekade om att trafiken var körvänlig eller inte. Men men.. hörs!

0 kommentarer: