22 december 2009

Lycka i brevlåda!

Här sitter jag, käkar lunch korv med potatismos vilket förövrigt smakade sådär. Avnjuter ett avsnitt av How I Met Your Mother, så hör jag att posten har anlänt. Orkade inte titta upp för att se vad som fanns förrens jag var klar med avsnittet. På golvet låg en massa reklamblad, brev till mamma, och ett liiiiitet paket till mig?! Hm, vad kan det vara då? Så ser jag att det står Mike Fashion! Woho, mina smycken har kommit!
.
Hade igår beställt lite smycken från denna hemsida, men visste inte att det skulle gå SÅ snabbt. Beställde ett par fake-töjningar, jag som alltid har tyckt att det har sett så coolt ut, och har alltid velat ha såna smycken. Flummig som jag är så brukar jag alltid stoppa kunder som har dessa piercingar och diskutera om den, men dem tycker nog bara att det är kul.

Fast tanken har aldrig slagit mig att vilja töja ut örona på riktigt, känner att det skulle nog i sånt fall bara vara ett fas, som jag sen skulle ångra mig. Så då fanns denna lösning istället! och titta så fina dem är :)
.

.


Så om du vill ha fina smycken till rätt så rimlgt pris och snabb leverans. kör på http://www.mikefashion.se/!

0 kommentarer: