29 december 2009

Måndag del 2

Har aldrig varit med om så mycket mat som vi fick igår.. hela bordet var fullt av massa mat. Tänkte att nufan ska jag inte käka så jag matkomar mig, skulle ju kanske ut lite senare. Och som vanligt så ska syrran och mamma försöka trycka i lite glögg i mig, men envis som jag är så borde ni alla veta hur det slutade :)
Sen vart det paketöppning med en massa söta presenter. Jag blev nog faktiskt gladare när jag fick se allas miner när de öppnade mina presenter, speciellt från mor min! Syrran fick en plattång, så nu FAN ska du kunna locka håret :) Anders en Digital Fotoram och mamma en råsaftcentrifug! Det är härligt att jobba på Media Markt ibland, hur mkt awesome stuff vi har, och för lite billigare priser självklart ;D Sen var det planerat att vi skulle gå in till köket och äta igen, men så blev det aldrig.
Så söta alla var, sittandes på soffan och pillade på sina presenter. It's pure pleasure to watch them ^^ Speciellt mor, hon var helt till sig och vart överraskad om att vi hade så mycket frukter hemma. Well, we sure had a plan ;D
.

.
21.58 gick tåget in mot stan, så den tog jag syrran och Anders. De skulle ju hem och sova! Jag däremot skulle fortsätta kvällen med Karro, Patrick, Sidde och en kille vid namnet Johan, supertrevlig kille! Karro kom dock lite senare då hon inte var klar med sista batchen av tvätt, tjejen ska ju lämna mig för London idag :/ Aja, vi resten började lite smått på Laughing Duck, roligt att Frida känner igen oss. Patrick, vi är ju fucking legendary där ^^ Vi var tvugna att stanna vid Max också för nån kände sig lite allt för dragen :P Efter det fortsatte vi att vandra till Pub Anchor.. där vi var tvungna att köa! Men annars jättetrevligt och bra ställe. Jag tror nog att Karro hittade ett par hunkar om hon suktade efter, och jag som vanligt höll inga somhelst ögonkontakt med nån sötis för jag vågar förfan inte, men jo visst var de flesta söta xD Men det var på tok för mycket folk. Skulle gärna vilja gå dit igen när det är lite mindre folk! Tydligen så blev Patrick kallad för Morgan från någon random brud. Score! Haha!
Vi drog vidare in till Medborgarplatsen för att ta oss in till Kelly, stället som vi hade tänkt vara på i början. Har själv inte varit där förut. Syrran och Anders hade tydligen varit där dagen innan och sa att det var ett skönt ställe men alldeles för hög ljudvolym, men det återstod att undersökas själv... trodde man!
Kommer till ingången så står en pojke, som inte ens böjer sig fram, och spyr som en jävla full zombie xD Det gjorde ju självklart vaktena lagom pissed sådär. Om vi hade varit där siså ungefär en kvart tidigare, då kanske vi skulle ha haft en chans att komma in. Men vi var tydligen för små den kvällen. Usch vad vi alla blev bittra.
Vi gick ner till t-banan igen för att ta oss in till stan and...
Karro "Fan, jag tror nog sista tåget har åkt! Det går en buss om 5 minuter!"
Patrick "Fuck bussen! Jag tar rulltrappan!!!!!!!"
Hahahaha, i guess you had to be there :P
Killarna gick lite sådär i förväg headed mot stan igen, medan jag och Karro knyckte en taxi som tog oss till Laughing Duck igen. Fan vi borde aldrig ha lämnat det stället! Vi bad dem komma in efterhand så fort som möjligt! Innan det förbereder man sig för att beställa 5 st sambuca :) Massa god back in the days musik jublades från högtalarna.
Usch, så satte jag mig i en såndär jobbig sits igen. Ögonkontakt med pojkar. Hahahhaa, och stora var dem inte. Småpojkar, som INTE slutade titta. Usch, det var hemskt. Sorry Carro, jag tackar så mycket för tipset men jag är väl fortfarande in the learningprocess ;D
När våra pojkar (minus Johan) anländer till stället igen så får dem inte komma in. Fan vad arg jag blev! Då satt jag där med Karro och våra fucking 5 sambucan och tänkte "Hur fan ska vi göra nu då?!" Men ja... du vet hur det slutade. Sen så bestämde bordsgrannarna för att förflyttade sig fram till oss istället. Hade väl en liten good time, men de var ju verkligen inte väntat! Hihi Karro, vad fan skulle jag göra utan dig :P
.

Tack för ikväll pojkar och flickor!
.

0 kommentarer: