28 december 2009

Måndag

Har haft det fullt upp hemma. Vaknade rätt så tidigt.. trodde jag. Sen försvann all tid och blev skitstressad. Stack iväg till Hemköp för att köpa det sista vi skulle ha för julmaten. Det vart inget julfirande över julafton med familjen, med tanke på att vi alla jobbade ihjäl oss och det fanns aldrig riktigt någon bra dag att fira allihopa tillsammans. Så vi gör det idag istället.. fyra dagar efter julafton. Men det är väl lika mysigt det :D Ser mycket fram emot det.
.
Har samtidigt bjudit in tjejerna hem till mig för lite mysfika och massa Super Mario Bros-spelandes! Dem drar ju nu imorgon till London, så jag lär nog inte se dem något mer i år :/ Låter ju så långt när man säger nästa år, men det är ju bara fyra dagar tills då ^^
Haha, är så kul när man sitter och hör tjejerna skrika för den där jävla snöbanan som ingen klarar av for fuck sakes! Det är ju mkt enklare när man kör ensam. Jag skäms ju nästan att jag inte alls har klarat av så mkt i min fil.. jag har ju förfan inte tid att spela längre! Men vänta bara.. den tiden kommer :D
.
Men nu inväntar jag syrran som åkte precis från Hornstull nu! Längtar tills vi alla blir samlade.
Sen får vi se vad kvällen tar mig senare...
Puss på er.

0 kommentarer: