22 december 2009

Fint slut sådär på dagen

Trevligt att ha en liten unge hemma hos mig, för omväxlingens skull ^^ Wilda spelade förfullt och knäckte Karro för fulla muggar! Vi åkte sedan hem till Carro för lite käk och lite Sunes Jul. Fyfan vad roligt det är!! Tror fan jag ska ta och kika lite till innan det blir sängdags. Kan ju inte vara uppe allt för länge.. jag har ju ett jobb att anpassa mig till imorgon :P Men NU är Neggi påväg hem, och jag ser riktigt HÅRT fram emot att få träffa henne. Hoppas hon är så pass snäll att hon åker en sväng förbi jobbet också!
.
Nu är man hemma, nyduschad och helt jävla utmattad. Det är farligt att ligga i jacuzzin i mer än 15 min!! Ville ju bara sooooova. Sen själva ångest momentet när man ska upp från baljan, ner i snön och springa inomhus igen.
.

0 kommentarer: