15 januari 2010

60 år!

Vart en snabbfika med Rickard på morgonen på mysiga Waynes Coffe i Plantagen xD Skitgoda toast och en massa jävla chai latte blev det! Tråkigt att man inte hinner träffa duden så ofta, men det ska jag ändra på!
Kl ett började mitt pass idag, och dagen ick både snabbt och långsamt, men efter en slö dag på jobbet så fick man komma hem till en massa mat bl.a Dim Sum, syster, anders och mor! Grattis grattis mamma som fyller år nu idag!! Jag har hamnat i nån form av matkoma, har nog inte ätit så mycket mat. Mer att jag har nog ätit allt för snabbt! Fanns för mycket mat på bordet!
.

Choklad och hallonmousse-tårta! Alldeles för mäktig!

Tar bilder på tårtan ^^

De kände för att linda över massa presenttrådar på stackars lilla kissen! xD
.

Food!

1 kommentarer:

Neggi sa...

Va sööt kissen e!! hallå jag visste ju inte att du bloggar igentönt:P looove you