25 januari 2010

AVATAR 3D

.
Idag blir det Avatar på 3D format på Rigoletto som jag Peyman och många fler har längtat efter. It's gonna be awesome. Förstår inte riktigt de folk som ratar filmen och inte vill se den. Det är ju döbraaaa! Hoppas vi alla åker in till stan snart. Det ska bli lite mys och käk innan filmen! Det blir en härlig liten roadtrip i bilen påväg till KTH där vi ska parkera bilen. Jag har då som uppgift (har jag betsämt) att peppa alla idioter i baksätet, speciellt Lelle som inte är så värst "njeeh" han ska dö om han säger att filmen var sämst efter filmen.
Jag börjar nog faktiskt tro att den här filmen kan nog vara den bästa filmen jag nånsin har sett. Bra story, blir aldrig tråkig, fina färger och fina skådespelare. Can't be better than that. Lilla Maria hade nog sagt Matrix som favoritfilm en gång i tiden. Men nu är det andra bullar som gäller! Quote Peyman:
"Filmen är hårresande!!!"

0 kommentarer: