01 januari 2010

Det nya året har börjat..

Nu har ett nytt år börjat.. ärligt talat så känner jag ingenting. Detta nyårsfirande blir nog första gången jag verkligen inte bryr mig om att ens fira nånting. Sen så kan det ju ha något med att de flesta av gänget inte är i Sverige, men det tror jag inte. Jo, om de var här skulle vi säkert gadda ihop oss och göra nåt kul.. men ändå. I got that feeling.
Men det är nu skönt och ser fram emot 2010. Förra året är det värsta året jag har varit med om.
Hade tänkt att bara stanna hemma med mor, titta på tv, spela lite tvspel och gå lägga mig, men bad Patrick att ändå höra av sig om folket gjorde nåt trevligt, och det gjorde dem. Så drog ut en liten snabbis för att träffa alla. Det var ju ändå trevligt att få vara med er. Ni alla betyder väldigt mycket för mig :)
Nu blir det snart läggdags. Funderar om jag ska starta upp Wii och köra några banor på Mariospelet först!
Hoppas alla har haft ett bra nyårsfirande, så ses vi 2010!
.
.
Igår hann jag däremot inte lämna några spår. Hade varken orken, tiden eller lust att skriva nåt. Men hade jobbat som vanligt, inte till stängning denna gång, men gick runt o campade i sådär två timmar, tills stängning. Just för att vi alla i kassan skulle bowla tillsammans. Orkade verkligen inte ta mig hem, för att senare promenera i kylan alldeles ensam till bowlinghallen. Så stannade kvar på jobbet och underhöll(underhållde..? jag vet inte längre) alla.
Det var jättekul med bowling. Alla var på så gott humör, och vi spelade ihjäl oss. Det vart en hamburgare(smakade sådär, var så jävla tjock och torr!!) och en hallonpannacotta som var top norre!
Nä, nu orkar jag inte längre. Tack fint hej!

0 kommentarer: