24 januari 2010

lycka i en fucking påse!!!

Börjar kl 1o:oo. Ställer väckarklockan på 8 för att ja, hinna fixa mig, lyssna på musik och allmänt vakna upp på rätt sida. Men nej, luren bestmmer sig för att inte väcka mig alls, då klockan är o9:1o vakar jag av MIG SJÄLV och får lite lätt panik. Men samlar ihop kraft till att inte stå vid sängen och skrika svära och allt vad det innebär. Smsar stackars P:
Me "Vaken?"
P "Aaa nu"
Me "Vill du göra mig världens tjänst???"
P "Jaha, men vad?
Me "Min mobil väckte mig aldrig och nu har jag nästan försovit mig. Jag börjar tio.."
P "Väcker du mig helt ärligt kl 9 på en söndag för att be om skjuts? xD"
.
Fy vilken dåligt samvete jag hade! Förlåt P, du vet att jag älskar dig :D
Jag lyckades på nåt sätt hinna fixa mig på ca en kvart, perfekt för att hinna iväg till bussen som kommer 44! Success! Där jag träffade på Samuel och Kugel ^^ Kanske lite bättre start på dagen. Men jag hade fortf vaknat sent och var fortfarande på den veckan i månaden. Böegveckan!
När man vaknar så där sent så hinner man inte fixa mat som man planerat att ha med sig den dagen. Så jobbade öppning till stängning, med endast ett äpple i magen. Jag var lagom bitter och arg vid 15:oo.
Men jag gled igenom hela dagen med lite bitterness i mig, kommer hem och vräker i mig allt jag såg i köket som kära mor hade lagat. Och nu sitter jag här och försöker smälta magen med godis och cashew. Nu mår jag väl lite bättre. Men nu efter all mat och socker måste folk som jag skriver till vara lite stupid in le head. Men det skiter jag i just nu. Go screw yourself.
Får se om jag dyker upp senare, which most likely will not happen.

0 kommentarer: