25 januari 2010

Måndag

Hade världens sämsta morning. Vaknar till och från mellan tre, fyra, fem och sju och lite till. I dont know why, but maybe something's hunting me! Jag som hade tänkt sova tills typ elva och ha en värsta bra lediga dag. Men det kommer det nog ändå bli ska jag se!
Igår när jag hade kommit hem från jobbet gjorde jag de vanliga, satt och pillade, slösurfa lite vid datorn. Sen så går min datormus sönder! Scrollknappen som jag alltid bruka använda för att scrolla upp och ner på en sida, trycktes typ neråt och åker inte upp igen. Kände mig lite halvt invalidisk igårnatt när den inte funkade. Kände att typiskt, nu måste jag köpa en ny mus. Nu när lönen kommer och allt så vill jag inte spendera dem på massa onödigt skit. Och så händer just det här. Typiskt skit. Kanske inte för att jag spenderar på en mus som ligger vid runt 500 spänn, men ändå. Det här var typ det sista jag ville spendera mina cash på. Men jag åkte iväg med P till Media Markt en snabbis och hittade en trådlös mus som han tyckte att jag skulle ha. Fick tillochmed halva priset för den! Himla tur det ja, och fuck yeah så fin och söt den är! Och funkar jättebra. En Logitech M305 vart det. Men vart ju nu tvungen att slänga min gamla och söta mus som lyser lite halvrött när man flyttar runt på den. Men ah well, it sucked anyways!
.

0 kommentarer: