22 januari 2010

I torsdags

Morgonen börjar bra. Vaknar relativt tidigt, Lady Gaga körs på högtalarna och ska snart fixa frukost. Idag är man ledig äntligen! Hoppas dagen slutar bra! :)
Igår kände jag mig lagom rutten efter arbetspasset. Hade då också nästan försovit mig då jag vaknade runt 0750 och börjar 0830. Det var stressigt! Men jag lyckas ju alltid hitta sätt som får mig till jobbet! *Tack M* Slutade inte förren 1 timme innan stängning så var väldigt grinig. Men som tur var så skulle Carro och Ella hämta mig från jobbet, för vi skulle nämligen åka till Bålsta och bowla med tjejerna! Men först blev det mat på "Biffen" som alla kallar det i Bålsta xD Haha! Efter alla dessa beslutsångest så blev det panerad rödspätta, remouladsås och potatis och en fet mjölk för mig. Riktigt jädra bra val!
Riktigt fina banor dem har där på bowlinghallen, och coola strobelights :D Men det gick tyvärr inte så bra för mig. Kom typ sist. Jag skyller på de halkiga banan och för att jag var trött på jobbet ;D Moahahha. Ahh, vi vet att det inte är sant. Jag bara sög!

.

0 kommentarer: