17 januari 2010

Söndag - På riktigt.

Känns som jag börjar bli gammal och rutten. Vaknar till och från, men ändå vill jag inte vakna riktigt. Så jag snoozar.. till fucking halv elva! (inte likt mig) Men det kan ju också bero på at jag var ute igår med Carro och Karro. Hade en epicskön kväll :)
Började lite smått på Emils i jakobsberg, där jag käkade en gigantisk pizza! Sen vart det en drink och två shots. Lakrits shotsen var ju helt ok, men piggelin shotsen kan dra åt helvete :) Smakade bananisch. Ingen karaktär! Vart ju extra glad då Karro frågade, on my honour xD, bartenderna om de kunde spela lite Lady Gaga. Då blev vi alla skitglada! Eller, im speaking of myself. Jag hoppas att de andra var glada också :P
Sedan klackade vi iväg in till stan till Galways. Jättemysig pub som på kvällarna förvandlas till en liten klubb med rolig musik! Jävligt heta australienska bartenders! Vi säger bara mmh mmh mmmmmmh! ^^ Iallafall jag och Carro xD muahahahhaa! Så fort LadyGaga spelades, ja vad gjorde vi då? Jag var dock i toaletten, men sprang ut, grabbade tag på Carro som sen tog Karro och sprang till dansgolvet. Det var vi tre, och två asiater. Det var lite epic ^^
Men jag mådde visserligen inte så bra på hemvägen. Kan nog bero på att det blev en till fruity drink + sambuca. Mitt ansikte häftade jag fast vid bussfönstret i hopp om att jag skulle kunna napa lite. Vi träffade på Amman också vid bussen, trevligt som det var! Och dessutom Payam. What a lovely day!
.
Nu är jag iallafall lite piggare, nu när man har fått i sig lite potatisbullar. Men idag ska syrran komma över igen och laga lite vårrullar! Det ska bli så awesome. Men snart sticker jag ut för att handla lite stuff till ikväll!

0 kommentarer: