11 januari 2010

Måndag morgon - jobb förberedelser.

Den där kvällen hade slutat väldigt bra, och väldigt trevligt hade jag. Vi hade suttit ett tag på Mellow i Karlberg och tagit några ovanliga drinkar, som var väldigt coola! Sen åkte vi förbi laughingduck en snabbis också, där de spelade musik som vi tyckte om! :D Det vart också en massa McDonalds och Max-besök påvägen till dessa ställen! Kom hem vid runt halv fyra så var lagom trött och sliten, och extremt frusen!
Sov practically bort hela dagen, igår dvs. Men Carro fick ta sig en promenad hit till Jakobsberg vid runt fyra tiden, för att hämta sin bil vid stationen för, ja, hon kunde ju inte ha hämtat den kvällen innan xD vi alla var nog lite prutt den kvällen!
När jag nu ändå skulle träffa Carro så passade vi på att åka in till IKEA för att kika runt på lite byrålådor och grejer. Orkar inte ha kvar den här klädhylla/garderobprylen som sitter i mitt rum. Jättefult! Så nu vill jag ha något som håller allt lite med diskret, kanske lite ljus och sånt också nu när jag ändå ska dit igen. Ska nämligen ta en tripp dit igen med Carro idag efter jobbet. Då jävlar!
Efter vårt ikea-besök igår så åkte hon hem för att käka, och kom sedan tillbaka till mig för att spela Super Mario. Och vi spelade i 5½, snart 6 timmar, och avklarade alla världar! Fyfan vad bra vi är :D Det var ett bra tag sen man var på barnsligt spelhumör och spelade hela natten! Vi öppnade ju till och med the "Secret World!" Haha woop wooop!
Strax vid två inatt fick jag gå lägga mig xD
Men nu är det dags för att fixa sig för jobbet och massa annat! Hörs sen!

0 kommentarer: