26 januari 2010

Tisdag

Satte väckarklockan på 07:00, och HTCn verkar inte vilja väcka mig.. Men när jag ska testa den i ca fem minuter då funkar den. Dumma telefon! Tur så vaknade jag av migsjälv vid 07:04 så jag slapp stressa mig.
Hade ett litet minipass på 10-13, så det är väl skönt. Det är bara bra att jag bor i närheten, för om jag bodde andra sidan stan så skulle det kännas väldigt omständigt. Men nu så kan man ju inte klaga :) Efter jobbet drog jag och P till stan och kika runt på prylar. Men jag var inte så sådär jättehajpat humör *sorry if i let you down* men han lyckades få mig att garva ett antal gånger ändå!
Det vart en hel del shoppande faktiskt. Hade tänkt att bowla också men eftersom vi inte hittade stället efter en lång promenads letande så sket vi i det och fortsatte handla skit.
Jag kom hem med en ny väckarklocka bl.a! En sån där billigt skit, inget avancerat. Rätt så snygg för att bara kosta hundra spänn, men har inga höga förhoppningar. Eller tillräckliga förhoppningar om att den SKA väcka mig i tid. Men sätter på HTCn också för säkerhets skull xD

0 kommentarer: