03 februari 2010

Nej, jag ville inte sova!

I brist på att göra nåt annat än att titta på TV nu på morgonen så tänkte jag svara på dessa 60 frågor..

1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 172 cm
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Räknas inte Big Bang Theory? :)
5. Vem ringde du senast? Annah
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "JAG VET!!!!!!!!!" Där jag hade smsat Patrick om att Lady Gaga kanske skulle komma till Sverige och då han trodde han skulle dö.
7. Vad är dagens planer? Åka hem till Patrick, käka, kolla rulle och däcka.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Varit mycket sms på senaste tiden, men samtal är väl inte så jobbiga!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, en granne hade en fest flera år tillbaka då han hade lämnat dörren öppen, då vi dagen efter hittade katten vid trappan livrädd. Vi tog hand om henne, då ägaren uppskattade det väldigt mycket. Därav fick vi en av hennes ungar som då blev Toffie!
14. Vilken är din favoritplats? Min säng
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj vilken svår.. ointressanta föreläsningar?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hoppas nånstans vettigt, men skulle inte ha något emot att vara kvar i sverige, sthlm.
17. Vad skrämde dig som barn? Ensamhet, spöken, duschen.
18. Vem fick dig att skratta senast? Kristoffer
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Can you ever be too old for that?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, utan tvekan! :)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 vanliga och 2 korvkuddar
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, dessvärre. Jävla julfest! xD
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror väl på vart jag är nånstans. Men fine, jag tar väl barfota!
26. Är du social? Oftast
27. Vilken är din favoritglass? Jag har nog ingen favorit. Allt är gott!!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Både spara och spendera! Skulle nog börja med en resa till Japan!
29. Tycker du om kinamat? Ibland så!
30. Tycker du om kaffe? Naaaeh!
31. Vad dricker du till frukost? Te, juice eller vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Jag sover på höger sida
33. Kan du spela poker? Kan jag väl..
34. Tycker du om att mysa? Om jag gör! Med rätt person kan det vara fantastiskt!
35. Är du en beroendemänniska? Nope
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Det gör jag faktiskt!
37. Vill du ha barn? I dagsläget nej, men jag är ju så bra på att ändra på mig ^^
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och thailändska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och hårprodukter
42. Äger du dyra smycken? , not my cup of tea. Jag är ingen diamant och juvel-tjej nånstans.
43. När känner du dig lycklig? När jag är med nära och kära
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Yoghurt med müsli
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag tror inte jag har sån. Alla är roliga på sina egna sätt!
46. Välj ett ärr på din kropp? Välj? Why??
47. Vad har du för ringsignal? Har länge haft Baron - Decade, men nu har jag tillfälligt bytt till Lady Gaga - Telephone.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Oj, det tror jag nog att mamma mer har koll på!
49. Flirtar du mycket? Nej, när jag vill så utstrålar jag en laidback personlighet, vilket gör så personen blir bekväm och trivs i mitt sällskap istället, men aldrig på en flirtig nivå! K & C måste hjälpa mig öva!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Den är tagen i mitt badrum
51. Kan du byta olja på bilen? Say what now?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Twilightboken
54. Läser du dagstidningen? Inte om inte jag åker kommunalt. Annars går jag in på nätet och läser
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
56. Dansar du i bilen? Med rätt humör så varför inte. Men inte så pass hårt att jag står upp. Kan bli lite diffust..
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit Rock, Rock-klassiker och Studio 107,5
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Don't remember
59. När var du i kyrkan senast? Minns inte
60. Vilka personer utmanar du? Ni som vill kan göra den helt enkelt

0 kommentarer: