08 februari 2010

Nytt utseende Facebook



Jag har länge haft problem de senaste veckorna att gå in på facebook, då när jag kommer till startsidan, skriver ner min mail och lösenord och ska gå vidare till nästa steg där all news feed och grejer heter, så har jag ofta fått en popup där det står: Åtkomst nekad.
Skitstörande. Jag måste gå bakåt och knappa in alla uppgifter igen, och kan hålla på sådär jättelänge tills det slutar, eller klicka snabbt på "Home" för att direkt komma in till min profilsida. Och jag har inte riktigt fattat vadfan dealen har varit.
Men nu för ca 10 min sen så loggar jag in utan problem, då den nu har bytt utseende! Där har vi nog problemet anar jag, om inte det dyker upp igen!
Det är nu samma utseende som kära Carro har.
Men jag ser fram emot nya uteenden och funktioner! Woho!

0 kommentarer: