16 februari 2010

Tisdag fast ändå Måndag

Klockan är efter tolv, men känns inte som att jag kan säga att de är tisdag redan.
Aja, helgen är över nu igen, back to the "normal" life of doing absolutely nothing. Scares the crap out of me. Jag kan ju inte hålla på ha det så här hur länge som helst.
Det var lite roligt, i söndags då jag jobbade och hade mitt lilla utveckligssamtal. Efter alla frågor då jag sticker iväg från konferansrummet ligger en liten låda under instämplingsmaskinen där det stod "Varsågod, ta vad ni vill!" och där låg en liten musmaskin som väntade på mig. Jättesöt, men jag kommer aldrig att använda den! Äsch, vi får väl se om den kommer in handy nångång.
.
.
.




And i know, shame on me. Men jag har velat ha den. I promise, it will come in handy!
And it's tiny, and soooooo good!
.

0 kommentarer: