02 februari 2010

Tisdag - Sol!

Solen skiner idag! Kan ju bara beyda att kul saker kommer att hända idag :) Snart ska Rickard hämta mig, och då drar vi ut på nya äventyr. Vi smådividerade om Uppsala.. kanske det blir. Eller inte! Vi får väl se typ. Vägrar dock sitta hemma och tjocka mig en dag till. Gjorde det så pass mycket igår. 95% av min tid hemma så låg jag på sängen och kollade på Big Bang Theory.. låter mysigt, men efter ett tag så mår man bara illa. Jag iallafall xD
Toffie tjatade så jävla mycket på mat nu imorse att jag nu ville reta honom med att ta en liten dampbild :) Jag hade förra veckan köpt en såndär coolt linne som jag funderar på när fan ska jag använda den? Då tänke jag, äsch vafan. Jag kan väl använda den idag!! Tadaaa, jag som har brist på kläder. Dum nog så har jag inte bokat nån tvätt-tid nu när jag är ledig. Now, why is that?
Jag har inget vettigt att säga. Just ignore my inläggs. Googlade precis upp "inlägg" på engelska och de var contribution, och det lät fel tyckte jag. Jävligt fel. Jag har tappat såååå mycket engelska. Fy!
.
..
.

2 kommentarer:

Caroline sa...

Blogginlägg heter blog posts ^^

maria sa...

Bra, då vet jag det ;D