23 februari 2010

Tisdag

Hej gott folk.
Har haft fint väder nu på sista tiden och en massa snö. Mysigt och fint med snö, men satan vad kallt det är! Häromdagen drog mamma ut mig från sovrummet för att gå ut och ta lite snöbilder på henne som hon skulle skicka till släktingarna i Thailand. Massa sötnötbilder var det. Förr igår träffade jag Maggi Karro och Carro. Drog till Vapiano i Gamla stan där Carro jobbar. Mycket fint och fräscht ställe faktiskt, med goda förrätter och death by chocolat. Uuuuuuh! Påvägen hem var vi inte så säkra på att sista tåget skulle gå som vanligt, med tanke på att när vi var påväg in till stan, jag och Maggi, så var tåget redan en halvtimme sent. Trevlig kväll.. resulterar med att i gamla stan så stod det att igen grön t-bana skulle åka, och att den röda åkte till och från men fanns inga bestämda tider. Så vi norpa en taxi som tog oss till stan och så hann vi med sista tåget halleluja! Idag är det nog lika snöigt som de senaste dagarna. Har redan gått ut idag och lär nog inte gå ut igen. Svinigt kallt! Men jag köpte världens coolaste tröja idag. Moahahahaha! Så mycket karaktär. Mer panda kan det inte bli.
Men nu är det iallafall bestämt. Det blir ytterligare en roadtrip denna år. Förmodligen samma vecka som förut + en lite pralin som ska med. Woho! Nu blir det jämt och bra. Nu ska vi bara försöka klura ut vart vi vill åka exakt. Men Danmark är iallafall spikat tydligen. Which I dont really mind cause i love that country! Men hade jag hört Italien också? Nä, jag kommer inte riktigt ihåg.
Vad tycker du att vi ska bila till i år? Write me some suggestions!
Nu ska jag tillbaka till att göra absolut ingenting. Roande..

0 kommentarer: