19 mars 2010

Hade en jättekonstig dröm inatt där det bl.a handlade om min katt toffie. Eller om det nu ens var toffie. Kunde likagärna ha varit vilken katt som helst, för det var nämligen en kattunge, samma färger som toffie. som grät. jag tog upp katten och den började gråta ännu mer. som att den ville nåt eller saknade nånting. lät skitledsen vilket gjorde mig ledsen.sen nångång under drömmen så minns jag att han sitter på bordet och är som vanlig, när jag matar den med vanligt människogodis. lösviktsgodis. kattens blick fastnar väldigt hårt på nåt som jag inte vet vad det är, medan jag matar den med bl.a Maltesers xD helt jävla sjukt. men fan vilken söt katt. den verkade iallafall nöjd och belåten när jag matade den.
sen så drömde jag nåt mer om kille(ar) och Carro.. i dont know. Nu har jag tappat allt. Dang it!

1 kommentarer:

Caroline sa...

Aaw, du drömde om mig :)