22 mars 2010

I did it again! Men jag kom också hem med ett paket vaniljyoghurt med skogsbärssmak, som var hela meningen med att gå ut och handla. Så det är ju en bra sak. Ja.
Jag som hade trott att det skulle ta minst en vecka till tills solen skulle dyka upp igen, för igår var det nämligen en neverending snöstorm. Men nu är det soligt igen! Jag är på bra humör, och äntligen på bättringsvägen mot att bli frisk igen. Jag ska nog faktiskt ta och gå på Sofias danspass ikväll på F&S. Jag saknar att röra på mig på det sättet. Skulle dock vara roligar med sällskap, som man hade förr i tiden. Ja, vilka hade man då? Började med syster som introducerade mig till detta (thank you sis, lots of love) sen så Karro, Carro.. fan hela tjejgänget körde väl en liten gång förut? Då var det bl.a Bella, Maggi, Nakita(?) vet jag däremot inte, ex pojkvännen hängde tillochmed, fast man fick ju dra med honom. Linda från jobbet och säkert nån mer. Men det har varit kul att träna med er, speciellt Karro som var med flest gånger. Nu är jag ute på hal is alldeles ensam, men jag ska nog komma över isträsket! Men haha hallå, jag glömde ju nästan som bästa och roliga. Diyar och Peyman och Edon. Ni var ju också med. Sötnosar!

0 kommentarer: