20 mars 2010

Lördag

I'm on fire with the dreams!
Kommer nämligen ihåg ytterligare en dröm som jag drömde inatt, men är väldigt blurrigt med tanke på att jag vaknade för en timme sen och kom på den nu. Det var just för att jag gick upp tidigt för att göra en god frukost med toast mackor och te. Gick till vardagsrummet för att titta på Big Bang Theory medans, och det var då jag kom på!
Jag hade drömt en dröm om Raj från TBBT, known as Kunal Nayyar. Men minns inte exakt vad drömmen handlade om. Det enda jag kan minnas var att jag försökte komma på hur han pratar på riktigt. Om han hade en indisk accent när han pratar engelska på riktigt eller inte. Hur som helst så tror jag inte jag hann få nåt bekräftat i drömmen, men jag har ju redan gjort den researchen för längesen, och jag vet att han pratar med sin söta indiska accent. Så det var det, min lilla dröm om Raj Koothrappali! And then one thing led to another!

0 kommentarer: