29 mars 2010

Måndag - många bollar i luften!

Har precis kommit hem från en liten tripp med Rickard. Åkte till Sundbyberg vid elva tiden för att bli plockad av den där snubben. Han behövde lite hjälp i sin gamla lägenhet med att montera isär dataskrivbordet, stolar och pallar och ett par äckliga utomhusmattor som skulle iväg till soptippen. Men jag var mest bara där för sällskapet, gjorde inte så mycket to be honest. Men det var kul ändå! Vi fick köra fram och tillbaka två gånger eftersom det fanns så mycket skit! Vi fortsatte roaden till Sollentuna Stinsen för min skull, jag var tvungen att hitta ett par arbetsskor, och det lyckades jag hitta! Vi tog en liten snabblunch på TacoBar då kära lilla Carro ringde och överraskat frågade om vi skulle träna ikväll.
Jag vet att jag skulle göra det, men visste inte om hon var riktigt på. Jag vet att vi hade diskuterat om det, men fan kul att det blir av iallafall! Det blir ett danspass med Sofia idag, hon nämnde dock sist i fredags om att det skulle bli nya rörelser. Åh nej, då försvinner ju den coola Lady Gaga dansen! Men vi får hoppas att hon kör en Lady Gaga låt till nästa pass! Men om nio minuter så blir kl 16:00. Då är det dags för att slänga lite smutsiga kläder i tvätten! Det blir ju lite rushigt idag, och att man ska hinna med allt! Träningen börjar ju då 19:30 och tvätten blir ju klar vid 19:00. Får hålla puckarna igång!
Kameran var ute på rymmen idag med mig så här kommer lite foton från idag!
.
Rickars heliga korksamling!
.

Här håller han på och monterar isär det fula dataskrivbordet. Han ser ganska helig ut.

.

Här är alla dessa delar som skulle in i bilen. Fan vad det dammade, kunde knappt andas, eller så var det bara mentalt för att det fanns så mycket damm att jag fick för mig att man inte kunde andas. So we cracked a window!

.

En glad Rickard kommer springandes med en soptippsvagn. Wohoo!

.
Unnar oss lite käk! lite B-känsla, men tillräckligt gott för att göra oss lyckliga!

.

Och här förvarar man dem svarta pengarna. Fick den svarta djävulsgrisen nåt? NAEH!

.

Jag vet,vi kunde inte hålla oss!

.

Perfekt hemresa, massa regn. Det var ett tecken på att vår dag var slut och att vi skulle säras!

0 kommentarer: