12 mars 2010

Nu gäller det, this is it!

Det är nu Fredag, och dags att gå iväg och jobba igen. Har en del jobb som ska göras nästan hela nästa vecka, så det ska bli skönt.
Tog tag med träningen och gick till F&S och uppdaterade mitt träningskort, så nu är den aktiverad i 30 dagar! Jag passade på att samtidigt gå på ett pass med en ny instruktör som hette Mai, gick ju hur bra som helst. Jag var nog bättre än vad jag trodde att jag skulle vara. Jag som kände att jag har varit helt ur form, eftersom jag inte har tränat på över ett år. Men fan, jag är glad att jag inte har tappat rörelserna. I'm back on the game igen. Det blir träning på måndag igen! Ville gärna fortsätta idag också, men jobbet ringde, och fan vad jag längtar till att få jobba igen!
Men imorse när jag vaknade.. åh fyfan. Måste nog ha haft den värsta sömnen någonsin. Vaknade vid halv tre, och halv fyra. Vände minst 18 gånger, det blev varmt. Vaknade igen vid 04.02 och upptäckte att jag låg uppe till 05.06. Så jävla screwed up. Sen satte man på tvn och hoppades att den skulle få mig att somna. Ellen Degeneres Show var på, henne kan man alltid lita på, för jag lyckades däcka efteråt. Klockan ringde, steg upp för att tömma min bladder. Jag kunde fan inte ens stå upp. Mina ben var så jävla stela, och min rygg gjorde ont som fan. Jag hade glömt bort then träningsvärkspain som man får dagen efter träningen. And it huuuuuuuuuuuurts.
.
Jag börjar inte förren kl ett, och då kan man ju undra varför jag valde att vakna vid 0730. Jag ska nämligen stå och köa på Ticnet för att norpa biljetter till Lady Gagas konsert som är nu i maj. Och fyfan vad jag är taggad. Jag har haft mardrömmar om dessa "köbeställningar" och känns som jag tänker på det hela tiden. Har aldrig varit på konsert, därav aldrig beställt konsertbiljetter och vet inte hur påfrestande det är. Jag tänker inte ens berätta hur min mardröm gick till när jag skulle beställa biljetterna, för folk kommer tro jag är dum i huvet. Det räcker med att jag har haft en mardröm om det, det gör mig tillräckligt sepe.

0 kommentarer: