16 mars 2010

Sjuk tisdag

Ni som inte har upptäckt så har jag blivit sjuk, som resten av Sverige. Eller som Carro iallafall. Men verkar inte vara lika så farligt, men känns som att det håller på att bli värre, inte bättre. Men det hindrar inte mig från att jobba. Måste ju köra nu när jag får jobba. Jobbigt nog så måste jag besöka tandläkaren imorgon och punga ut ca 2300:-. Jag ringde imorse och undrade om jag kunde byta till en annan tid, då jag kanske känner mig lite friskare. Kommer kännas ofräscht att ligga och gapa, och kanske snora och hosta medan jag har en massa metall och plastprylar i käften. Cozy.. men tidigaste tiden jag kunde fånga var i maj, så det sket sig. Jag får hoppas att jag mår bättre imorgon helt enkelt. Men hur kan jag göra det när jag ska bli av med så mycket pengar.
Jävla skit.

1 kommentarer:

Caroline sa...

Naaw, poor Mary :(
Vi borde get together och sitta i varsitt hörn som små sjuklingar i mjukiskläder och sjunga soft kitty och titta på TBBT.