07 mars 2010

Söndag

Kom hem igår, har bara inte orkat säga det. Bussresan vad väldigt mysig, eftersom jag nu reste mitt på dagen så hade man solen med sig hela vägen. Men fyfan vad stolen skadade min rygg efteråt. Damnit. Men kunde ju inte klaga, de hade ju fan trådlös internet på bussen hela vägen, så jävla kul! Det var just då jag upptäckte (påväg till gävle) att jag hade GPS, så följde med bussen vart jag var nånstans. Töntigt, men skitroligt som fan!!
.
Idag har känts som en riktig söndag för mig. Har legat på sängen väldigt mycket och kollat episoder på säsong 3 av The Big Bang Theory. God, i love that show! Men har också hunnit gå ut och träffat kära Karro och Maggi en snabbis på Tasty's där vi snacka en massa grejer och stuff som jag inte orkar ta upp här. Vi drog vidare hem till Amman och Lelle för att kika på Maggis dator som var nästan klar! Och nu sitter jag här, skriver och tittar på en gammal Hugh Grant som ska låtsas vara en popstar from the 80s.
Men imorgon gör vi tjejer ett nytt försök hemma hos Carro. Vi ska nämligen titta på Hachiko som vi har pratat om så mycket! Är en verklighetsbaserad film om den japanska hunden Hachiko, mer kan jag inte säga för jag har ju somsagt inte sett den. Men jag har faktiskt höga förväntningar om den.
Sen ska jag väl se till att förbättra mitt rum på nåt sätt, orkar inte ha det så här igen!

0 kommentarer: