23 mars 2010

Tisdag

Med en dag som igår som hände inte så värst mycket, så ska jag se till att det blir nåt idag. Sofias träningspass igår var sjukt roligt! Självklart så träffade man på massa ansikten som man kände igen, roligt att samma folk fortfarande håller på med detta! Dansen var lite klurig i början, men det fick bli så att man improviserade litegrann, annars skulle det aldrig gå för det var inte som att man gick tillbaka och visade om rörelserna. Det tog ett tag innan man började släppa loss men inte så länge för man hänger ju med så underbara människor! Vart glatt överraskad när de satte på Lady Gaga, då satte jag igång och körde som fan, fanns stunder då man fick improvisera som en robot, haha. Man kände sig dock lite dum, men jag backade fan inte tillbaka, jag körde hårt som bara den. Kanske alldeles för hårt, för att det tog så lång tid att ta sig hem. Hade nästan ingen ork kvar, men så kan det va! Det här var nog inte sista gången för mig, går gärna dit igen!
Om jag har tid idag så kommer jag nog köra ett till pass, med Micke på 75 min, men det lär nog märkas om jag gör det! Annars så väntar jag på att solen ska skina fram så det blir lite mer dagtid, för idag ska jag nämligen träffa tjejerna igen. Fan vad jag har saknat er! :)

0 kommentarer: