30 mars 2010

Tisdag i stan & Vapiano

Kom hem från stan för drygt en timma sen. Har varit runt överallt och kikat på lite stuff som Carro ville göra. Slutade upp med att jag handlade en massa skit, och hon nästan ingenting. Damn it! Sen så fick jag ett glatt samtal från Esco, konstigt undrade jag varför han ringde mig. Men han hade spionerat mig i stan och haffade mig i Hötorget!
Vid tretiden träffade vi Ella i Gamla Stan Vapiano där vi skulle käka lunch och fördriva tiden tills Carro började sitt pass. Bartendern hade kört på alkoholfria Strawberry Daquiries som var jättegoda, fick två stycken (ja, jag snodde carros). Jag får väl förbereda efter ikväll, lär nog bli såna Daquiries ikväll, en RIKTIG sån också, illa! Jag åker nämligen in till stan igen om ca en timme. Ikväll blir det Pub Anchor!

.

"Look out boys! Alright!"

0 kommentarer: