24 mars 2010

Tisdagens berättelse, men idag är det Onsdag!

För att visa hur mycket vi bryr oss om varandra så passade vi på att åka till Karro och hälsa på henne lite spontant sådär, utan att hon själv skulle veta om det. Vi åkte förbi Willys och plockade fram de "viktiga" prylarna och körde direkt hem till henne. Vi kommer fram till ytterdörren där jag håller för titthålet. Det tog ett jävla bra tag innan hon öppnade dörren, sepe. Jag ville nästan skrämma henne genom att säga "Kronofogden!", men ingen tyckte att det lät som en lysande idé, så jag fick låtsas säga det i huvet stället. 'Toppen, vaaah?' Hon vart överraskad och så glad när hon såg oss. Jag tycker vi borde göra sånt här oftare to one another. It's sweet! Men vi stannade inte allt för länge för jag skulle bl.a gå och träna.
Träningen igår kan nog ha varit den värsta träningen i år.. schocking för jag har ju knappt tränat nåt. Det var ett 75 min pass, dvs att man kör aerobicsträningen i en hel timme, istället för 45 min. Sista kvarterna är fokusering på streching och avslappning. Men en kvart extra känns som fan kan jag säga dig! Kändes som att jag höll på att svimma. Det var så varmt, så mycket folk och det höll på så länge. Jag kan ju säga att vattenflaskan gick åt som bara den! Men nu vet jag iallafall vad som väntar mig på nästa 75 min pass, då kanske jag hinner bli både fysiskt och psykiskt förberedd. Oh the horror..
Men idag blir det lite lugnare, ska nämligen åka och hälsa på Patrick och lattja!

0 kommentarer: