25 mars 2010

Torsdag

Har varit en ganska lång dag då man har vaknat tidigt för att sticka iväg till jobbet. Nåt knasigt som hände idag när jag jobbade var när två kunder kom till min kassa för att betala. De hade plockat på 10 st datorer, 6 st skrivare, 2 st kopiator(er?), 3 st Netgear modem, 1 fet Canonskrivare, 6 st eltandborstar, 4 st strykjärn, 2 st kaffemaskiner och 1 vattenkokare. Sen tror jag nog att jag har glömt nånting för det var sammanlagt ca 40 st produkter. Kruxet var ju då att kunden trodde han kunde komma undan med att betala med någon annan persons bankkort (det var nog säkert nåns bror eller fars bankkort). Så nä, de gick iväg med ingenting tillslut.
Har dessutom tränat idag också, börjar fan komma in i det igen. Det känns ju skönt!
Har ju dessutom fått pengar också, men det klirrar inte direkt så mycket i fickan denna månaden. Känner mig jättefattig och hopplös. Men det är bara att suga upp allt de dåliga och köra hårt för nästa månad! Sen så fick man ju dessutom Deklarationspapprerna, hade hoppats på att man kunde få en liten söt summa tillbaka, som jag alltid brukar få. Men nä, i år så bestämmer det sig att jag ska vara skyldig pengar istället. Kul va?
Så nu tänker jag gå gömma mig under täcket och mumsa i mig en massa mango sorbet! Tror jag behöver det lite efter att ha skrivit en massa negativa saker. Plus att det är sååååå gott!
.

0 kommentarer: