29 mars 2010

Träningspass och morgondagens bravader!

Får tacka kära lilla Carro för träningen ikväll. Var somsagt överraskad att hon var på. Ser fram emot nästa träning! Det ska bli superawesome, och ett helt nytt pass! Skitnice ju.
Imorgon ska vi fortsättas ses, vi åker in till stan rätt så tidigt för att hon vill kika på clothes, nåt som ja verkligen borde hålla mig borta från. Men jag kan ju ta med mig mitt presentkort på 200:- från H&M och hoppas på det bästa, hahaha.
Ser annars fram emot kvällen imorgon då jag ska hämta Karro på jobbet för att sedan dra till Carros restaurang och kröka lite sådär smått. Sen drar vi vidare ut till Pub Anchor! Finally, im getting out. Har känt mig smått handikappad efter all isolering som jag har haft hemma, och att jag nu varit ensam så jävla länge. Inte hjälpte det när man fick reda på att kära Bella kommer hem nu på söndag istället för igår. Hon har inte berättat varför, men det spelar ingen roll. För jag saknar henne och Gino som fan! Men mina småsjälar kommer ju snart. Neggi kommer på fredag! Då är det dags att fucka ur på lördag. Hoho, inte rätt månad att ha så lite pengar. Darnit!

0 kommentarer: