21 april 2010

Bittersweet wednesday

Vaknade upp imorse till världens tråkigaste väder. Klockan var runt åtta. Mamma skulle åka iväg till jobbet om en timme. Jag var på så dåligt humör. Låg uppe och snacka med polare en stund. När mor hade gått startade jag frukosten, för att se om mitt humör skulle ändra på sig. Men det gjorde den inte. Satte på sista avsnittet av Spartacus för att se om mitt humör skulle ändra på sig. Det enda som hände var att jag hamna i extrem hyperextas på sista scenen. Sen så var jag bitter igen, för kom just på att det inte fanns mer att titta. Dubbelsuck!
Sen kom posten som sa att det fanns ett paket att hämta från E.L.F. Så vad kan man göra en gråregnig onsdag som denna? Medan alla är med sina respektive tänkte jag göra det bästa av situationen ensam! Jo, jag har planerat en heldag på min mysiga säng. Ska leka lite med mina prylar, titta på tv och äta Ballerina Kladdkaka sönderdoppade i mjölk! Life is bittersweet, but i'm still kinda loving it!
.
. Lite av de stuff som jag hämtade idag! Yes, call me geeky and girly, but i'm allowed too! ^^
.
My comfort-cookies! Nom nom..
.
*doppar i mjölk, delicious!*
.
Gör mitt bästa av en ondag som denna!

1 kommentarer:

Anonym sa...

sötis:) kommer snart och håller dig sällskap <3

/neg