02 april 2010

Fredag - fler drömmar!


Hade en skum dröm inatt. Det är lite skumt att jag minns mina drömmar nuförtiden. I vanliga fall så kommer jag aldrig ihåg dem, och sover gott under hela sömnen som en litet får.

.

Första drömmen var att om en tjej som jag brukar läsa om väldigt mycket, hon var på live-tv med sin pojkvän. Hon är en sån som är lite blyg för kameror, eller det kan jag inte säga heller. Föredrar att stå bakom kameran än framför. Och då fick man se henne tala och bara vara med sin kille, men hon såg så annorlunda ut.
.

Den andra drömmen handlade om att jag jobbade på media markt men skulle sälja nåt – brödlimpor. Jag hade en hylla med mitt bröd som jag skulle fronta till och från (som dessutom hade en massa halvtomma och halvfulla Coca Cola-Flaskor som jag också frontade). Jag höll i en limpa som jag skulle gå runt och erbjuda till folk i butiken (det var väl säkert nåt extrapris, men i drömmen ville jag kalla det ”kampanj-bröd”) så jag memoriserade ingredienserna, som också hade några catchiga fraser, och gick upp till folk, rekommenderade detta och bad dem smaka. Helt jävla rubbat!

.

Min tredje dröm så satt jag med en grupp och vi hade tunga diskussioner, tror det var mina närmaste vänner, som var skådespelaren från How I Met Your Mother, fast en kille skiftade från Marshall och Sheldon (Big Bang Theory) när läget passade honom.

.

Vad betyder detta? Att jag ska sluta läsa, ge upp bröd och på serier? Ack, så illa.

0 kommentarer: