10 april 2010

Fredagens bravader!

Har träffat Neggi, Diyar och Peyman idag en snabbis på dagen för att kika på onödiga saker, men saker som man vill ha. Jag cravear efter en kamera just nu. Och en dator.. och en mobil. Gud vad nördig jag är. Man blir ju lite sådär hooked när man jobbar med sånt, men jag lyckades ta mig ut från varuhuset utan nånting. Duktigt va? :)
Åkte ner till hemska McDonalds, efter den där artikeln jag satte upp så har jag fått en äcklig avsmak från allt de hela.. men det vart en milkshake.. och några bitar potatis... mihihi! Och sen en skitmysig fika på IKEA. Rosa tanten var där igen, men konstigt nog hängde hon inte i matsalen, hon satt den här gången vid entrén, vid deras handikappsstolar.. mjaha tänkte man då. Men vad fan kan man säga åt det?
Meningen med IKEA trippen var för att man kanske möjligtvis kunde hitta nån söt present ill kära Gino som fyller år imorgon! Vi hade nämligen en liten överraskningsfest hemma hos honom med massa mat och nära och kära omkring. Jag var dum nog och förstörde hela skiten kändes det som, eftersom jag stog och campade på balkongen med Maggi, då Maggi lägger märke till att de kommer. Och de såg oss. FAN! Jag förstörde hela skiten. Men han blev glad ändå. Hade en superdupermysig kväll hos dem med massa jävla mat, nu är jag hemma och ska sova hade jag tänkt, men det lär nog bli lite pillande här ett litet tag till.
Godnatt så länge!

0 kommentarer: