23 april 2010

Jag kan hamna överallt med Rickard, tillochmed Kina!

Efter mötet på jobbet så stannade jag kvar för att snacka lite med folk, catch up in the Media Markt-livet. Jannis fångade mig i kassan och drog mig till Chilli-butiken across the street. Väldigt mysig butik med massa roliga saker! Det var tur att jag inte tog med mig bankkortet. Så farlig var den butiken! När jag kom hem ryckade Rickard på sig och skrev "Jag vill åka på roadtrip!" "Nu?", sa jag. Och basically we did. Han hämtade upp mig ca 40 min senare och rätt som det var så var vi on the road igen, där vi trivs som allra bäst! Med tanke på att vi skulle utnyttja Rickards lur som GPS igen så ville han köpa lite småkuddar till den så den kunde överleva lite längre. Vi drog till MM Uppsala för att handla en mobilladdare och stannade vid IKEA för att käka lite food. En jätteotrevlig Joel som var hörselskadad satt vid kassan "Var det vatten?!?!" (Ja Rickard, hans namn stog när jag hämtade te, retard!) Riktade ratten mot Gävle, besökte MM och IKEA (all personal är valar i Valbo!!!) och hälsade på Kristoffer lite snabbt för sån är jag! På nåt sätt lyckades vi ta oss till Kina, visst är det underbart?
.
.
Deltagarna: Maria & Rickard!
.

Media Markt Uppsala!

. Rickards fettiga GPSmobil!
.

Kopplade av i IKEA Uppsala. Vi behövde lite energi.
.

Rickard, glad att han är i Gävle!
.

Media Markt Gävle. Jävligt fult väder i Gävle må jag säga!
.

Fint? Jag tyckte det! :)
.
Jag lär mig av honom!
.

Blommor uppskattas alltid!
.Rickard i Kina!
:

Jag i Kina!

0 kommentarer: