11 april 2010

Lördag

Åkte vid ca 16-tiden ut till Willys med Diyar och Edon. Vi lämnade Peyman hemma efter allt pms-ande och efter att ha stressat ihjäl oss. Förlåt att jag pysslar om med håret i typ "en timme" men ibland har jag dåliga hårdagar!!
Det vart spaghetti och köttfärssås tillslut efter massa om och men med den där jävla tomatsåsen som Diyar började gnälla om. Kaxiga unge, han blir det när han inte får som han vill tydligen. Men jag skyller ALLT på Peyman som var på stördhumör :P Men jag tycker om allihopa ändå. Alla kan få mensa sig lite om de vill.
Kom hem till Amman och Lelle där vi kikade på The Pacific (interesting serie, måste ta tag i det och kika lite, verkade asnice) och sedan efter all god mat så blev det ett avsnitt av Spartacus (som förövrigt är en porrserie i mina ögon, de har sex hela tiden, och överdrivna blodscener. Helt absurt!!) lagom därpå kommer Neggi och Carro för då hade fotbollen börjat. Då kunde jag och tjejerna gå iväg och gömma oss i sovrummet och snacka skit. Var inte så insatt i fotbollen idag tillskillnad från resten av gänget. Var tydligen årets match yada yada yada!
Var lite sad för det var Neggis sista kväll i Sverige denna månad, men hon kommer hem igen om två månader! Då har vi henne föralltid, förhoppningsvis! :)
Godnatt

0 kommentarer: