17 april 2010

Lördag

Vaknade upp klockan sex på morgonen. Sjukt stört att jag inte kunde sova mer. Men det kändes fortfarande lite konstigt i ögona. Så jag tvingade migsjälv att titta på ett avsnitt av Spartacus. Fick nästa använda mina fingrar och peta på ögat för att försöka kunna se nåt. Sen blev jag lite seg igen och somnade om.. typ. Jag tror det är kuddarna. Inga kuddar duger för min stackars lilla nacke. Hur länge ska jag behöva ha ont i nacken? Det kanske är dags att gå ut och skaffa sig nya kuddar.. igen. Blö.
Men istället för kuddar så köpte jag en skinnjacka! Ovanligt va? Är inte riktigt mig grej, har alltid varit lite anti-skinnjackor. Men jag försöker vara optimistisk och öppen för det mesta, kan ju inte rata nåt som jag inte har haft, och voilá så hittade jag en! Får nu se om jag kommer använda den flitigt, eller om det blir ytterligare ett plagg som kommer ligga hemma och damma. Men det tror jag inte! Låt mig vara lite positiv! :)
Ikväll blir det av till Diyar för att fira hans syster Diana som har blivit stor, hela 18 år! Gratulerar till henne! Träffa massa härliga människor ska bli hur mysigt som helst. Känner mig lite kärleksfull idag. Kan vara för min nyfunna kärlek till min jacka, eller bara för att jag ska träffa mina underbara själar!

0 kommentarer: