07 april 2010

Onsdag

Förlåt, men har inte haft nå lust att skriva nåt vettigt. Har spenderat mina senaste dagar på mitt andra hem - jobbet.
Det har varit skönt att jobba, förutom i söndags då jag och kollegan räknade ner från kl 14.00 till 18, gud tiden kunde inte gå saktare. Men idag och igår har gått fort!
Igår efter jobbet drog jag iväg till stan och mötte upp brudarna för en liten mysig kroghängkväll! Vi anlände till Laughing Duck, då det var fullsmockat, fanns två lediga bord med dem var reserverade (wtf?!). Anledning till att det var så mycket folk var för att det var fotboll igår.. interesting :/ det roliga jag såg var att de hade byggt om på LD, såg väldigt snyggt ut må jag säga! Men vi drog vidare till ett annat ställe typ mittemot LD. Ett sunkigt jädra ställe må jagsäga med jätteäckliga toaletter! Karro som inte har luktsinne kände tillochmed nån vass lukt när hon var i toan, sånt känner hon bara av vid extremt starka dofter. Då kan det inte vara bra! Men det tog inte lång tid tills vi spatserade vidare till Galways, där det var tomt som fan, men jag tyckte det var mysigt! Hade i princip hela stället för oss själva!
Orkar inte skriva mer nu. Hoho!

0 kommentarer: