17 april 2010

Singstarkvällen!

Vid halv nio tar jag tåget in mot stan och möter upp Patrick, Sidde och Emma. Emma skulle tyvärr inte följa med oss, var bara påväg hem. Lite synd tänkte jag med tanke på att det skulle säkert bara vara mest killar på det stället vi skulle till, och att jag gick dit med två killar till så ökade bara risken ännu mer! Och jag hade ju så rätt. Lite roligt när man anländer till hans förtjusande lilla lya (väldigt fin lägenhet må jag säga) så står man där, jag, Sidde och Patrik som Media Markt-människor mot tre st Elgiganten-killar (plus Johan som då också representerar Elgiganten) och en Expertkille. Kan det bli mer flummigt? Haha. I smell competition! :)
Men det var lite flummigt för jag var den enda lilla flickan där... till att börja med! Två tjejer kom lite senare, och sen min älskade lilla Karro! Kvällen sattes igång i Johans sovrum där tvn var. Kändes som att det var endast Media Markt människorna som vågade sätta sina händer på dem svettiga mikrofonerna, men eventually så kom några till! Riktigt kul hade vi! Spelades allt från Eminem, Mika, The Coral och Aqua (poor choices i know, men med lite alkohol i blodet så funkar allt tydligen) Jag och Patrick körde en Lady Gaga-låt, då vart jag överlycklig. Fick otroligt mycket poäng. Kom upp till universum! Vad det nu än ska betyda!
Och självklart går vi ner för att tända några korvar då killarna kände för att ringa några fyllesamtal. Vi fick 2 personer av säkert 10 som vi ringde som svarade, inklusive Chumu, som tyckte säkert att vi var jättetöntiga som skrek "HALLÖÖ Grace Keeelleeeeeeey" och "vad har du på dig?" Sen orkade jag inte mer och la på, för Chumus skull :P Det var nog bäst så :P
.
Här är det fullt ös, grabbarna kör helhjärtat!
.
"Hallööööö, välj nåt!!!"
.
The gangster, the pickaboo and the one who doesn't like the camera!

0 kommentarer: