06 april 2010

Tisdag - SOL!

Vaknade väldigt tidigt, skolen skiner. Så glad jag blev! En solig och mysig dag. Vad kan man hitta på då tro?
Två minuter sms-ar Linda och säger åt mig att vakna! :) Varför tänkte jag då (egentligen så tänker jag "Burn! Jag hann vakna innan du sms-trackaserar mig). De behöver hjälp på jobbet för stackars lilla 'Camilla!' är sjuk. Maria comes to the rescue. Men återigen, typiskt att man ska jobba när det är fint väder, och fult är det jämt när man är ledig!
Men hela dagen blir det ändå inte. Ikväll ska jag träffa tjejerna i stan förhoppningsvis. Hoppas Bella känner sig manad att komma efter den hårda och långa backpackningsresan! Vill ju så gärna träffa henne! Men det som var intriguing var att Maggi skulle på nån stand-up komiker som hon kände, hoppas hon kan släppa in oss också. Så kan vi alla ha det skoj tillsammans. Annars blir det ett litet mysigt hak i stan. Idag är jag bra på att roa migsjälv. Im up for anything! I dare you...
.

I smell spring!

0 kommentarer: