15 april 2010

Torsdag - upp och hoppa! Get to work!

Nu är det dags för mig att "upp och hoppa" kära mor har lämnat tre feta påsar vid hallen som jag ska gå slänga, nåt som jag tydligen skulle ha gjort igår då hon gapskrek på mig. Vill helst slippa det idag. Så onödigt. Jag är oskyldig! Jag visste inte vad det fanns i påsarna och jag tog mig inte friheten att undersöka heller. For all i know så kunde det ha varit hennes påsar som hon ville organisera! Aaah, its all a big blob of blobbyness. Nu ska jag göra nåt åt det. Är jag jättesnäll idag så kanske jag hjälper mor att flytta på tv-skärmarna!
.
Spartacus får stiga åt sidan just nu. Ja, jag har faktiskt börjat kolla på den serien fulltime tro det eller ej. Denna serie är mer än bara naket. Det är mycket blod och fight, och riktigt riktigt spännande med en underhållande story! Rekommenderar den till många som tyckte om filmen 300, men inte till dem som inte klarar av blod!
-

0 kommentarer: