15 april 2010

Trevligt sällskap

Efter sådär en timme efter allt "inredande" så kommer Amman förbi en sväng efter jobbet och hälsar på. Trevlig överraskning. Kollade på TV och diskuterade om Spartacus. Så jävla bra serie. Planen idag var att jag, Rickard och Annah skulle iväg till Bålsta för att titta på bilen som vi ska använda under vår roadtrip nu i sommar! Men både jag och Rickard oroade oss över Annah som var inaktiv och inte svarade på oss. Trodde vi skulle åka vid runt tolv, ett-tiden. Men sen efter ett par försök med att ringa så svarar hon vid tre-tiden. Och vi beger oss vid fyra! Bilen är röd och jättemysig! Ser fram emot resan som fan.
Vi stannade förbi nån stor godiskiosk i Enköping, då jag passade på att köpa massa gott godis att smaska på till några Spartacus-avsnitt, och att förberedea inför lördagen då den kvinnliga rutinen i månaden börjar! Smart va? Nu avslöjade jag för mycket. Men här skäms man definitivt inte. Ska det vara bra för? Im only human! Bitch, please! :)
Men nu ska jag mysa ner på sängen med min feta godispåse och titta på Spartacus! ♥
.


0 kommentarer: