18 maj 2010

Flyttfirma a lá Maria & Steve deluxe

Det var en lång dag igår. Pysslade lite hemma innan Carro och Steve hämtade upp mig. Vi drog till OKQ8 brevid mitt gamla gymnasium och hyrde en L8 som var ett mellan last. Lagom sådär. Vi inspekterade bilen innan för att kolla om det inte fanns några fler skador än det som redan vart noterad på pappret. Försäkringen gick på hundralappen men den sket vi i, för vi tänkte att vi skulle vara så försiktiga och lugna (och att Steve inte skulle få köra den). Så vi hoppades på att slippa 12k betalningen, och det gjorde vi! Hurra!
Bilen luktade konstigt. Allt mellan gammalt stall (som vi tror att de har förvarat en häst?) till att vi tror att nån har bott där. Men det var kul att åka sån bil iallafall!
Lite flyttprylar var det nog, men man blev varm och äcklig ändå! Efter de käkade vi middag då jag inte alls va hungrig, och sen drog vi ut på Görvälnutflykt och körde lite bil. Jag fick leka med bilen på parkeringen vid Görvälnstranden, igen! Och det var kul! Carro sa att jag var duktig. Hon är sneeell ^^
.


Min lunchpizza. Champinjoner och oxfilé! Nom nom nom ^^

Det var här vi upptäckte att den luktade skit.
.





Min tallrik för kvällen

-

Steves tallrik...

.

0 kommentarer: