11 maj 2010

Gnällägg

Nu vill jag bara ta mig en liten stund till att bara gnälla. Klockan är strax sju, får ångest när jag kollar på digitalklockor där 06: står på klockan, för då är klockan sex för mig. Jag har inte sovit ett skit inatt. Har haft ständig benvärk, har vridigt och vänt mig 680 grader för att försöka hitta en ställning där det inte värker i benen, men inget har funkat. Jag är så jävla sur så jag snart kommer börja gråta. "Måste va stark, måste va stark..." Och nu sitter jag här, har skitont i bena, har skittrötta ögon och snart kommer min mage börjar kurra efter mat men eftersom det är så pass tidigt på morgonen så mår jag bara illa av tanken att äta nåt. Jag vill bara kunna sova.. mina ögon mår nog värst. Anledning till mina onda ben är nog från jobbet. Är inte vad vid att stå och springa runt i över nio timmar.
Nu tog jag Ipren i hopp om att det ska värka lite. Det står ju för muskelvärk och ledvärk.. då ska det väl funka, va? Fast nu överhoppas jag nåt och när jag gör de så brukar det inte funka.
Så, nu har jag skrivit av mig lite. Känns lite bättre att gnälla. Nu ska jag försöka sova igen

0 kommentarer: