29 maj 2010

Lördag - mors ankomst från thailand!

Uppe med tuppen idag. Redan vid 05:45, hoho! Blir en väldigt lång dag med jobb start kl 8:00 till stängning, men det tar inte slut där! Nä! Vi alla tar sen bussen till Gärdet och festar loss, vi alla på jobbet. Vi är bra på att ha det kul tillsammans :) Tror jag väckte stackars Linda imorse, om jag gjorde det så ber jag så hemskt mycket om ursäkt xD
.
Syrran sa att mammas flyg landade vid sex imorse, så hon borde vara påväg hemåt. Synd att jag inte hinner träffa kära mor innan hon kommer hem, kommer ju vara practically borta hela dagen och dagen därpå. Jag bara hoppas och ber till buddha (?) att hon inte ser golvet, men det är nog säkert bara jag som överreagerar, but it's right there!!! Men TV har jag nu kallat som mors dag present, fint va? ;)
Ha en bra dag, ni som läser!

0 kommentarer: